Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
(pro poskytování služeb webdesignu, tvorby e-shopů, konzultací a online marketingu)

  • Poskytovatel služeb: Bc. Ondřej Doležal
  • IČO: 736 51 087 - neplátce DPH
  • Fakturační adresa: Hornoměcholupská 663/141, 109 00 Praha 10
  • Kontaktní adresa: Jevanská 915, 281 63 Kostelec nad Černými lesy
  • E-mail: jsem@ondrejdolezal.cz
  • Telefon: +420 777 335 336
  • Web: www.ondrejdolezal.cz 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb (dále jen "Poskytovatel") a podnikateli nebo právnickými osobami (dále jen "Zákazník").

1.2. Poskytovatel nabízí služby v oblasti webdesignu, tvorby e-shopů, konzultací a online marketingu, které jsou dostupné buď jako předem definované balíčky, nebo individuální projekty dle dohody.

1.3. Ustanovení těchto Podmínek jsou závazná pro všechny objednávky provedené Zákazníkem prostřednictvím webových stránek Poskytovatele nebo na základě individuální dohody.

2. Objednávka a uzavření smlouvy

2.1. Zákazník může objednat službu prostřednictvím webu Poskytovatele nebo na základě individuální dohody.

2.2. Po přijetí objednávky Poskytovatel vystaví zálohovou fakturu na 50 % ceny objednaných služeb.

2.3. Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká zaplacením zálohy a potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele.

3. Ceny a platební podmínky

3.1. Ceny balíčků jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele, individuální služby jsou oceňovány podle rozsahu prací.

3.2. Poskytovatel může navýšit cenu o dodatečné práce, které budou předem odsouhlaseny Zákazníkem.

3.3. Po dokončení projektu je vystavena konečná faktura, která zahrnuje doplatek zbylé částky a případné navýšení dle odsouhlasených prací.

3.4. Splatnost faktur je 7 dnů, pokud není dohodnuto jinak.

4. Dodací podmínky

4.1. Standardní dodací lhůta je 60 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak.

4.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu v případě zpoždění na straně Zákazníka (např. nedodání podkladů, schválení návrhů atd.).

5. Reklamace a odstoupení od smlouvy

5.1. Poskytovatel umožňuje zrušení objednávky pouze na základě dohody obou stran.

5.2. V případě, že Zákazník jednostranně odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit veškeré prokazatelně vynaložené náklady Poskytovatele na dosavadní realizaci služby.

5.3. Pokud Zákazník neposkytuje součinnost nebo nepředá potřebné podklady po dobu delší než 30 pracovních dnů, je Poskytovatel oprávněn objednávku jednostranně zrušit. V takovém případě uhrazená záloha propadá Poskytovateli jako sankce za rezervaci jeho kapacit a času.

5.4. Zákazník má právo požadovat úpravy v rámci dohodnutého rozsahu služeb, nejde však o reklamaci.

6. Odpovědnost a vyloučení odpovědnosti

6.1. Poskytovatel neodpovídá za obsah a právní bezvadnost podkladů dodaných Zákazníkem.

6.2. Poskytovatel neodpovídá za provoz webu po jeho předání, pokud správa není součástí dohodnutých služeb.

6.3. Zákazník nese odpovědnost za obsah svého webu a dodržování právních předpisů.

7. Licenční podmínky

7.1. Po úplném uhrazení ceny služeb přecházejí veškerá práva k vytvořenému dílu na Zákazníka.

7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo na umístění svého podpisu v patičce webu s odkazem na svůj web, pokud se strany nedohodnou jinak.

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Ochrana osobních údajů se řídí samostatným dokumentem, který je dostupný na webových stránkách Poskytovatele zde.

9. Řešení sporů

9.1. Veškeré spory se strany zavazují řešit smírnou cestou.

9.2. Pokud nedojde k dohodě, bude spor řešen příslušným soudem dle sídla Poskytovatele.

10. Závěrečná ustanovení

10.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky, přičemž aktualizovaná verze bude vždy zveřejněna na jeho webových stránkách.

10.2. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.

V Praze dne 1.3.2025